Konfiguracja autorespondera
- Wejdź na stronę https://inetadmin.ticloud.pl/
- Zaloguj się na swoje konto pocztowe lub na konto główne pakietu.
- Z menu opcji należy wybrać 'Zmienić ustawienia poczty'.
- W sekcji 'Autoresponder' należy ustawić przełącznik na 'Włączony'.
- Po aktywacji pojawią się dodatkowe pola związane z tytułem oraz treścią odpowiedzi. Pola należy wypełnić zgodnie z wymaganiami.
- Zatwierdź wprowadzone ustawienia klikając w klawisz 'Zapisz ustawienia'.
Wyłączenie autorespondera
- Wejdź na stronę https://inetadmin.ticloud.pl/
- Zaloguj się na swoje konto pocztowe lub na konto główne pakietu.
- Z menu opcji należy wybrać 'Zmienić ustawienia poczty'.
- W sekcji 'Autoresponder' należy ustawić przełącznik na 'Wyłączony'.
- Zatwierdź wprowadzone ustawienia klikając w klawisz 'Zapisz ustawienia'.