Jesteś w dziale: Strona główna » Pomoc » Autoresponder

Autoresponder

Autoresponder służy do wygenerowania automatycznej odpowiedzi zwrotnej
na otrzymaną wiadomość e-mail.

Konfiguracja autorespondera

  1. Wejdź na stronę https://inetadmin.ticloud.pl/
  2. Zaloguj się na swoje konto pocztowe lub na konto główne pakietu.
  3. Z menu opcji należy wybrać 'Zmienić ustawienia poczty'.
  4. W sekcji 'Autoresponder' należy ustawić przełącznik na 'Włączony'.
  5. Po aktywacji pojawią się dodatkowe pola związane z tytułem oraz treścią odpowiedzi. Pola należy wypełnić zgodnie z wymaganiami.
  6. Zatwierdź wprowadzone ustawienia klikając w klawisz 'Zapisz ustawienia'.
 

Wyłączenie autorespondera

  1. Wejdź na stronę https://inetadmin.ticloud.pl/
  2. Zaloguj się na swoje konto pocztowe lub na konto główne pakietu.
  3. Z menu opcji należy wybrać 'Zmienić ustawienia poczty'.
  4. W sekcji 'Autoresponder' należy ustawić przełącznik na 'Wyłączony'.
  5. Zatwierdź wprowadzone ustawienia klikając w klawisz 'Zapisz ustawienia'.

Nie widzę powiadomienia po włączeniu autorespondera

Proces odpowiedzialny za aktywację/dezaktywację autorespondera realizowany jest w co 15 minut.

Czyli np. 8:00, 8:15, 8:30, 8:45.

Nadawca nie otrzymuje powiadomień

Autoresponder wysyła automatyczną odpowiedź raz na 24h. Czas jest liczony od momentu wysłania pierwszej odpowiedzi. Wiadomości zwrotne nie będą wysyłane do tego samego odbiorcy na każdą otrzymaną wiadomość.

Czy mogę włączyć/wyłączyć automatycznie autoresponder?

Autoresponder należy włączyć/wyłączyć samodzielnie z poziomu panelu administracyjnego. Nie mamożliwości automatycznego włączenia/wyłączenia o zadanej dacie/godzinie.

PORTFOLIO

Wybrani klienci

Każdego miesiąca wdrażamy nowe projekty stron WWW.

Zanid
Odra Głoska
Mirs
Loretta
Schweiker
Czer Granit
Pasaż Zielińskiego
Feniks
DOŁĄCZ DO GRONA NASZYCH KLIENTÓW

Podstawowe informacje

Baza wiedzy Telvinet