W kolejnym kroku definiujemy serwery obsługujące pocztę:
Dla poczty przychodzącej ustawiamy: pop3.telvinet.pl
Dla poczty wychodzącej ustawiamy: smtp.telvinet.pl
Należy również zaznaczyć opcję 'SERWER WYMAGA UWIERZYTELNIENIA'.
Nie zaznaczenie opcji uwierzytelnienia spowoduje, iż wysyłanie poczty nie będzie możliwe.
Następnie przechodzimy do zakładki 'Zaawansowane', zmieniamy numer portu dla serwera poczty przychodzącej na 995 oraz wybieramy szyfrowanie SSL. Następnie zmieniamy ustawienia portu dla poczty wychodzącej na 465 i tu również ustawiamy szyfrowanie SSL (lub SSL/TLS), możemy również włączyć pozostawianie kopii wiadomości na serwerze.
Należy pamiętać, że pozostawianie kopii bez kasowania ich z serwera spowoduje zapełnienie skrzynki. Należy dodtkowo ustawić kasowanie po zdefiniowanym czasie - np 4 dni.
PORTFOLIO
Wybrani klienci
Każdego miesiąca wdrażamy nowe projekty stron WWW.
Podstawowe informacje
Baza wiedzy Telvinet
Korzystasz z aplikacji Outlook lub Thunderbird?
Konfiguracja programu pocztowego
Poczta przychodząca (SSL)
dla protokołu POP3
pop3.telvinet.pl
port: 995, szyfrowanie: SSL/TLS
uwierzytelnianie: normalne hasło
Poczta Wychodząca (SSL)
dla protokołu SMTP
smtp.telvinet.pl
port: 465, szyfrowanie: SSL/TLS
uwierzytelnianie: normalne hasło
Co chciałbyś zrobić?
Dowiedz się więcej o konfiguracji usług
- Zmienić moje hasła dostępowe
- Zalogować się do panelu administracyjnego (panel InetAdmin)
- Skonfigurować mój program pocztowy (Outlook, Thunderbird)
- Zmienić moje hasło dostępowe
- Wgrać nową stronę na serwer FTP
- Zalogować się do serwera baz danych (panel mySql, postgreSql)
- Usunąć wiadomości z przepełnionego konta pocztowego
- Skonfigurować serwery DNS
- Ustawić własne strony błędów (401,403, 404)
- Połączyć się z bazą danych
- Zalogować się do konta Shell
- Błąd połączenia z serwerem w WebMail (poczta www)
- Skonfigurować poprawny adres w WebMail (poczta www)